Mutfak Takımı....



Eskiyen mutfak dolabımın önce kapaklarını tamir edip yeniden boyadım.. Buna benzer bir takımı çok eski bir hobi dergisinde görmüştüm. Yalnız ben desenleri kabartarak yaptım. Açık renge boyadığım parçaların üzerine kahverengi boya kalemiyle çizgiler çizdim. Alta bir fon yaptım.Peçeteden kestiğim desenleri katlarından ayırdım ve peçete tutkalı ile yapıştırdım.Tüpe doldurduğum pasta rölyefi desenlerdeki kabarık görünmesi gereken yerlere sıktım. Donup iyice kuruduktan sonra aynı peçete desenini aynı desenin üzerine dikkatlice yapıştırdım. Böylece boyutlu görünüm elde etmiş oldum.Aynı deseni çay kutusu,pano ve peçeteliğe uygulayıp bir takım oluşturdum..

Yorumlar

  1. Bu dolabı da çok beğendim.Ne beğenmesi, direk bayıldım.Boyanası dolaplarım var ama denemeyi düşünemediğim işlerdendir boyama işi.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Biraz sabır ve cesaret herkes yapabilir..

    YanıtlaSil
  3. Ahşap boyama teknikleri üzerine gezinirken, bloğunuz dikkatimi çekti. Çalışmalarınız çok özgün, yaratıcılığınızdan etkilendiğimi söylemeliyim. Ben de yeni başladım bu tarz çalışmalara. Mutfak seti bir harika olmuş. Pet şişe çalışmanız da bir başka hoşluk arzediyor. Fikir almamda bir sakonca yoktur herhalde.

    Ellerinize sağlık.Devamnın gelmesi dileğiyle,

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim sağolun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar