Çıldırdık...

Dün kızımla alışverişe çıktık.. ve çıl-dır-dık! Oğlumun haftaya mezuniyet gecesi var. Aslında çok alışveriş yapan biri değilim. Her sene beni kurtaracak biriki şey alır... koca seneyi kotla geçiririm. Gençler malum yüz mağazaya da girse bıkmıyor.. Kızımın peşinde hallaç pamuğuna döndüm. Feleğim şaştı gerçekten. Aldıklarımdan sonra kendimi iyi hissetmedim mi ? Hissettim..Aman gerisi boş...Yarına Allah kerim...

Bu arada çoçuklar bana anneler gününde birşey almak istediklerinde aldırmamıştım. Ben birşey beğenirsem söylerim o zaman alırsınız demiştim. Bugün o gündü işte ... He he he..Kekleri yakalamışken soyup soğana çevirdim..Aslanlarım..Yavrularım benim..Kızım bir çanta oğlum da bir ayakkabı aldı..İyi günlerde kullanırım inşallah..



Yarın dişçinin yolları taşlı ...Eğer bir aksilik çıkmazsa implantların çivileri çakılıp kalıp alınacak .... ve eğer yine bir terslik olmazsa haftaya yeni dişlere kavuşacağım. Ocak ayının ottuzunda ameliyat oldum.. 4 aydır geçici dişlerle dolaşıyordum. Evde çocukların maskarası oldum . Vijdansızların yapmadığı espri kalmadı tabii. Yarın işler planladığım gibi giderse tatile çıkmadan diş meselesini kapatacağım inşallah.
Hııııı.... Bu arada sevgili Elçin bugünkü resimlerdeki gelişmemi takdir etmişsindir heralde.. Kimin öğrencisiyim yani...Sallıcam ortalığı... sallıcam...Herkese sevgiler..






Yorumlar

  1. ablacım harikasın :)

    sağlıkla huzurla kullan aldıklarını çok hoş hepsi

    sevgiler öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden sizi mezuniyet gecesinin en şık kadını seçtim.10 numara kostümler.Güle güle, sağlık ve mutlulukla giyin; o kekleri tanımayı çok isterdim :D hihihiih

    YanıtlaSil
  3. Elçin aldıklarımı beğenmene sevindim canım..
    teşekkürler.. Gülen Tezer o keklerden eser kalmadı.. pelteye döndüler.. ha ha ha ha..

    YanıtlaSil
  4. merhaba sayfanıza tesadüf eseri ugradım yaptıklarınızı cok begendim .yazı diliniz o kadar içtenki şuan gözyaşlarımı tutamıyorum .babanızı anlatışınız çok duygulandım biraz gec kesfettim sizi.burayada ilk yorumum inşallah ulaşır size sevgiyle kalın.geç olsada başınız sagolsun arkadaşım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar