ANKARA RÜZGARI...

Son iki haftam öyle yoğun geçti ki anlatamam. Doğru dürüst bilgisayar başına bile geçemedim. Ziyaretler, misafir ağırlamalar ,onların hazırlıkları, katılımlar, evdeki eksiklerin yavaş yavaş tamamlanması(elim çok ağrıyor sürekli kullanmamaya çalışıyorum ) onları da yayınlayacağım..... Yaptıklarımı fotoğraflamak,düzenlemek bile zaman işi..bilirsiniz zaten! Uzun zamandır takip ettiğim bir blog vardı : FAVORİTE HOME TO VİSİT. Ankaralı Ece Aymer'in bloğu.Geçen hafta bloğunda İstanbul'da bir günlük bir buluşma günü düzenlediğini belirtti. O kadar yoğun günlerime denk geldi ki gidemeyeceğimi düşünüp çok üzülmüştüm. Evime de çok uzaktı katılım yeri. 29 Ekim görümcemin oğlunun doğum günüydü. Akşamdan onu ziyarete gittik. Orda kaldım. Katılımın yapılacağı yer onun evine çok yakındı. Böylece muradıma erdim. Ece ile tanışmaktan son derece memnun oldum. Hiç hayal kırıklığına uğramadım. Tam beklediğim gibiydi. Samimi ve sıcak...Blogdan takip edenlerle de tanıştık. herkes samimiydi. Güzel bir gün geçirdik.Yoğunluktan anca bugün yazabiliyorum ama yazmak için içim içime sığmadı kaç gündür.

Ece'nin en çok kabarma çalışmaları hoşuma gidiyordu. O yüzden kabartma çalışmasını yakından görmek istedim. Genel istek de bu yönde olunca , orda bir kabartma çalışması yaptı ve kura çekip birine hediye etti. Ben de başka bir resmi aynı teknikle çalıştım. Gerçekten çok güzel bir çalışma...
Bu teknik iki farklı hamurla çalışılıyor. Biri işleminiz bitince fırınlanıyor. Diğeri ki : bana bu daha pratik geldi, fırınlanmayan çeşidi. Kabaca ,hamurunuzu yapacağınız dekopaj kağıdının rengine uygun olarak renklendirip ,yoğurup, açıyorsunuz.Kestiğiniz dekopaj parçalarını, dekopaj tutkalı ile hamurun üzerine yapıştırıp, kretuvar ile kesip çıkarıyorsunuz.Perspektif olarak üst üste uygun şekilde yerleştirip, boyutlu bir görünüm elde ediyorsunuz. Tabi biraz tecrübe, perspektif bilgisi gerektiriyor...Ama en acemice çalışma bile çok güzel oluyor.
Bu da benim çalışmam mutfağıma yaptım...
Sevgili Ece geldiğin için ,bizlerle olduğun için teşekkürler. Seni ve blogtan takip ettiğim kişileri tanıma fırsatı buldum...

Ece'nin Ankara'dan getirdiği dekopaj kağıtlarını da fotokopileme fırsatı yakaladık..hepsi çok güzeller...bakalım neler çokacak bunlardan...

Yorumlar

  1. bende çok istedim gelmek .ama yurt dışından misafirim ve hava berbat olunca kaldı çok üzüldüm :(

    çalışmalarına hayranım o bayanın ...kendine has bir tarzı var çok şık

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu size.Bir gün ben de tanışmayı diliyorum.Yaptığınız da çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Elçin'cim gerçekten hava berbattı..ama işim rast gitti. Gerçekten çok istemiştim tanışmayı ve o tekniği çalışmayı..Zevkli bir iş...daha neler yapacağım şimdiden sonra..

    Neduk...umarım sizde isteğinize kavuşursunuz...

    YanıtlaSil
  4. zeynep bayram8 Kasım 2009 20:59

    merhaba nefise,bende ordaydım hatırlıyorsan kendimi resimde görünce birden şaşırdım.ne güzel birgündü diymi hele ece hanımla tanışmak,çok sıcak kanlı, samimi biri,bende resimler bir tarafta objelerim bir tarafta dağılmış bir haldeyim ne mutlu bize ama bunlara zaman ayıra biliyoruz. bu arada bende acemi şefi takipteyim onun kurbağa krbiyesi vardır tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Zeynep...benim için orda olmak önemliydi, o yüzden çok mutlu oldum sizlerle tanışmaktan.Acemi Şef harika bir blog. Fok ve kirpi de çok güzel denedin mi bilmiyorum ama o gün misafirlerim civcivlere bayıldılar...bloğun yok mu?

    YanıtlaSil
  6. bloğum yok. olursa eklerim diye yaptıklarımın resmini çekiyorum durmadan ama onada vakit ayırırsam artık benimkiler isyan bayrağını çekerler. birde nasıl kurulur hiç bir fikrim yok biraz araştırmak çalışmak lazım,elimde ağırdır biraz itiraf etmeliyim.bu arada sandalye kumaşını nerden altın biz bayıldıkda ailecekkk?

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım kasnaklarımıza harika olmuş.Sandalyede öyle.

    YanıtlaSil
  8. Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

    YanıtlaSil
  9. Adsız.. hoşgeldin sefa geldin...çoook teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar