KOCAMAN YÜREKLİ KADIN: SİNEM....

Anne olmak kutsal bir şey bence....Doğurmak..bizleri anne yapıyor ama iş aslında doğurmakta değil....gerçekten anne olabilmekte. Ben bu gün çok özel bir kız ve anneden bahsetmek istedim. Hani bana çocuklarımla bereber olan resmimizi kolye yaptıran Sinem ve kızı Ecesu...Geçen hafta doğum günü vardı.. çok güzel bir gündü...Sizlerle paylaşmak istedim.Sinem'in kızına pervane oluşuna, adeta etrafında uçuşuna,ona bakışına,ona olan sevdasına, yarattığı enerjiye, dik duruşuna hayran kaldım...gıpta ettim... Ben olsaydım ?... Ben olsaydım bu kadarını yapabilirmiydim diye düşündüm....Beni düşündürdün Sinem...Teşekkür ederim canım..İnsanlığımızı hatırlattığın, yüreğimi titrettiğin için sana teşekkür ederim...İyi ki seninle yolumuz çakıştı şu hayatta...İyi ki kadınım dedim ,iyi ki anneyiz dedim...iyi ki ''senin gibi'' bir anne ile tanıştım. Seni seviyorum canım...Herşey gönlünce olsun inşalllah !

Sinem Ecesu'ya nefis bir masa hazırlamış...özenmiş...özenmiş... neler neler yapmış.Şahaneydi...

İnsanın beni evlatlık alırmısın Sinem diyesi geliyor...Öyle kocaman yürekli bir kadın o...Sevgilerimle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar