MOR VE ÖTESİ...
















Mor bir sofraya ne dersiniz ?



















Geçen hafta Elçin'in Yeri bloğunun sahibi
sevgili Elçin bana misafir oldu.Elçin lila
rengini çok sevdiği için ona mor ve tonlarında
bir sofra hazırladım.













Hadi kolay gelsin siz bakına durun ben yarın
gelecek dolaplarımın hayali ve heyecanı ile
kaçıyorum..






































































































































































Nasıl beğendiniz mi ?....

Yorumlar

  1. canım ne kadar şirin olmuş.....harika bir sofya ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Nefise ablam tekrar yüzlerce teşekkürler ...emeğin ve yüreğin için .

    Her şey harikaydı :)

    YanıtlaSil
  3. Şehnaz... teşekkürler canım..

    Elçin'im.. nasıl ama link vermeyi de kıvırdım sonunda. Ne demek yaaa. başımın üstünde yerin var.. her zaman bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yine enfes bir sofra...Her obje çok şık...fiyonklar vb....
    yumurtalık ve baharatlık görevi gören tabağa ayrıca bayıldım...
    be keyifler daim olsun....

    not: nefisecim blogumdaki son yorumuna yanıt yazdım, oku lütfen...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten nefis bir sofra hazırlamışsın. Yumurta tabağına bayıldım.
    Killerime gösterdiğin ilgiye, verdiğin bilgiye teşekkür ederim. Benim fırınım da turbo. Kil verniğim de, tabancam da yok henüz. Şeffaf oje sürüyormuş bazıları.Spray mat vernik deneyeyim diyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Nasıl buldunuz?

    Süper buldum desem kıskandım harike bir sofra olmuş.Yumurtalığı bayıldım Maşallah.

    YanıtlaSil
  7. Ruşen'cim....teşekkr ederim . Bloğa geldim okudum çok hoşuma gitti. Tekrar yazdım bende..

    Nedret ablacım... ne demek,bloğun amacı bence: paylaşım ve yardım..

    Tuğba'cım.. kıskanacak bir şey yok arkadaşım sen de gel sana da bir sofra kurayım... ne olacak!

    YanıtlaSil
  8. bayıldımmmmm
    mor ve bennn :) harika olmuş deyaz renkteki morun harika tonu :)
    yawww ben bayılıyorum senın bu üretken, harika hallerine :)

    YanıtlaSil
  9. Ceyda'cım.. sen de mi mor seviyorsun... ne güzel bir renk hakikatten..

    YanıtlaSil
  10. harika bir sofra...
    ne kadar zahmetli...ben olsam bu sofrayı hazırlayana kadar 20-30 defa vazgeçmiş olurdum...
    menüden çok şeyleri çıkarmış olurdum :)
    sıkılmadan yapmak ayrı bir beceri bence...elinize sağlık....

    YanıtlaSil
  11. demetgun3.. sıkılmak ne kelime çok zevk alıyorum bu işlerden ...teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Balım ablam yorumum yok burada ama almışsın bana döndüğüne göre. sağolasın havalar iyice ısınsın seve seve gelirim sen ses ver yeter mucx kocaman

    YanıtlaSil
  13. Such a beautiful table! All those goodies look soooo delicious!...thank you for your visit and sweet comments! Have a great day! ;) Paulette

    YanıtlaSil
  14. mor benim rengim,bayılırım:))))
    ellerinize sağlık,
    hepsi enfes görünüyorlar
    hele yumurta tabağının şıklığı
    nerden aldınız öğrenebilir miyim?
    ilk defa gördüm,çok şık

    bi de link atmayı ben becerebilsem:))))))
    nasıl yapılıyor?
    teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar