ÇAM AĞACI -3

Evet...üçüncü de geldi...kırmızı kırmızı...
Şapkalar gümüş rengiydi..kırmızı organze de
kullanacağım için alttan kötü görünür diye
şapkayı kırmızıya boyadım.
En alta kırmızı ekoseli, üzerine kırmızı, pullu
organze şeridi silikonla yapıştırdım.
Üzerine, beyaz danteli minik pililer yaparak
yapıştırdım. Aynı sıra ile üst üste yapıştırdım.
Hepsi tamamen kaplanana kadar devam ettim.
Elimde büyük kar taneleri vardı. Onları küçük
parçalara bölüp ara ara serpiştirdim.





Üçüncü de diğerlerinin yanına geldi işte..

Yavaş yavaş ormancık oluşmaya başladı ..nasıl beğendiniz mi?

Yorumlar

  1. Beğenmeyen ormanda köstebek olsun:))

    YanıtlaSil
  2. itiraf etmeliyim bu en güzeli olmuş..insan sevdiği ve beğendiği bir şey olunca onu dahada güzelleştirmek için nasılda hayaller kurup hayallerinin peşinden gidiyor..sevgiler tatlım..bu şapkaların altlarına ne koyuyprsun..

    YanıtlaSil
  3. Yaaa.. inan o kadar hoşuma gitti ki..o kadar güldüm ki bilemezsin..yaptın yapacağını gene sevgili öğretmenim...çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. a ayıp ama... bu kadar da şirin olmaz ki canım noel ağacı.. gelin gibi süslü

    YanıtlaSil
  5. Şehnaz'cım...evdeki seramik mumluklarımı,seramik lambamın altını kullandım buraya kadar olanlarına.
    Bundan sonrakinde başka bir şey yaptım ..altını da fotoğraflarım senin için merak etme...

    Deli anne...sen hiç bir yere gitme e mi? Hep oralarda bir yerlerde ol!
    Çok şekersin ...çok.Biz hanımlar kırmızıyı severiz danteli severiz ekoseyi severiz.. ondan hoşuna gitmiştir..ehe..ehe..ehe...teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. şeker gibi olmuş...
    bu ormana bir de gingerbread house yakışır nefisecim...sen onu da yaparsın...

    YanıtlaSil
  7. Ruşeeenn...Bak şimdi aklıma neler sokuyorsun yahuu..elimde ki işler yetmiyormuş gibi...çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Hepside birbirinden güzel olmuş, beğenmemek mümkün mü? :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Dünnnya tatlısı oldu bunlar:))

    YanıtlaSil
  10. Bu da çok güzel, üçü yan yana pek bir şirin, kendi evinize mi yaptınız yoksa bir mağazanın vitrinine mi:)

    YanıtlaSil
  11. Hobi vakti..teknik bir aksaklık nedeniyle cevap yazamamıştım..kusura bakma..teşekkür ederim.

    Nedret ablacım sen de Dünya tatlısısın..

    Fadiş'çim..kendi evime yaptım canım daha da var yayınlıcam.

    YanıtlaSil
  12. Bu da kırmız kırmızı çok hoş olmuş. Allah aşkına kaç tane daha var:)))Gerçekten orman yapmışsın sen.

    YanıtlaSil
  13. lolipu...Bekle bebem..geliyor ardı sıra...dedim yaaa...ormancık diye ehe ehe ehe..

    YanıtlaSil
  14. selamlar bu noel ağaçlarına bayıldım,fırsatım olursa hemen yapmaya çalışıcam yeğenlerime vaad ettim çünkü yeni yılın ilk günü baş ucunuza noel baba hediyeler bırakacak diyee :)

    elimde yaptığım bişeyler olsun istiyordum,sizin fikrinizi çok beğendim emeğinize sağlık.

    mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar