PONPONLAR...



Eminönü'nden aldığım ponpon yapma
aleti ile kırmızı,beyaz,kırmızı-beyaz 
kırçıllı ponponlar yaptım.Ponponları 
ne mi yaptım...az sonra...
Öncelikle şu zımbırtı ile nasıl ponpon
yapılır görelim...İpi düzgünce
iki yanındaki kısımlara sararsın...
Makasla kesersin...

Tam ortasından bir ip geçirir...
Bir güzel sıkı bir düğüm atarsın.
İki parçayı birbirinden ayırırsın...
Hafifçe silkeleyin açılsın...
Tamamdır...Son eğlencem bu
ponpon yapma işi... : )
Dizdim, evirdim -çevirdim,çiçek yaptım,
attım-tuttum...... sonra ne mi yaptım...


Merdivenlerin trabzanlarına takıp
yeni yıl için apartmanı süsledim...
Benim katımdan girişe kadar
ponponlarla bezedim ...
Yoook artık!!???...diyenlere...
şunu diyebilirim:
''YAPTIM OLDU'' Hah ha ha ha....

Yorumlar

  1. Yok artık filan demedim. Yeminle demedim. Bu da yaptığın diğer işler kadar/gibi son derecede çirkin olmuş :D
    Canım benim yeni yılın rötarlı da olsa kutlu olsun. Bir daha bu kadar ara verme.
    Öpüyorum seni büyük büyük..

    YanıtlaSil
  2. Canım Gülen'im...ben de seni öpüyorum...yorumlarını her zaman bekliyorum..çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. eee harika olmuşlarr:)
    iyi ki de yapmışsınız..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. birtutamkekik..bence de...insan ne ile mutluysa onu yapmalı...teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten blog adınla çok uyumlusunn, kesinliklee.Bunlar Nefis Şeylerrrrrrrrr:) Bayıldım ya.Ellerine sağlık.Hemen koşup bir ponpon makinası almak istiyorum :)
    Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. eviniz değil, apartmanı süslemek, çok zarif bir davranış... elinize, emeğinize sağlık, çok güzel olmuş. ponpon yapma aleti süpermiş:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. süper ya... ne güzel fikir bu ponpon makinalarından bende almıştım çok pratik

    YanıtlaSil
  8. Nefisecim kaçıncı katta oturduğunu merak ettim.Ben de biraz çılgınımdır ama 13. katta oturuyorum.
    Seni tebrik ediyorum.
    Mutlu olmayı sevdiğin için.

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım bu fikre..hal biz elimizde yapıyoruz bunları ayol Fakat bunlara bakarken bol bol ponpon yapıp hani yatak odasına küçük bir halı ne güzel olur diye içimden geçirmedim değil belki görmüşsündür tep in renkli top keçelerden öyşle bir halısı var üstelik çok yüksek bir fiyata.. süper güzel bir fikir..

    YanıtlaSil
  10. Tuğçe...sözlerin beni çok mutlu etti teşekkür ederim.

    Nagehan...yorum bıraktığın için ben teşekkür ederim,sağol.

    Gönül ...bildiğin gibi değil,şahane bir iş,çok eğlenceli.

    Hobby Dünyası...yok ben 2. kattayım 4 trabzan süsledim...hepsini yapmaktan erinmedim doğrusu ama yeşil sarmaşıklarım 4 tane tam benden aşağıya kadar yeterli oluyor.Olsa can kurban hiç erinmem...

    Şükran ...haklısın canım tabii ki ben de elde yapıyordum ama böyle daha düzgün,daha hızlı oluyor.Evet arkadaşım yaptı dediğinden çok da güzel oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar