SANDIK...

Bu da yarım işlerimden biriydi......
Yarısını bordo ,yarısını krem
boyadım.Yanlış hatırlamıyorsam
krem Servo 9011...yanlışsa sonra
düzeltirim.
Çatlatmamı da tıpkı yukarıda ki
gibi, kare kare sürdüm.Kurudu
bir kat daha sürdüm.Sonra
krem boyamı aynı şekilde sürdüm.
Zaten sürdükten hemen sonra çatlama
başlıyor.Ben bazı yerleri özellikle
sildim değişik bir görünüm olsun
dedim.
Stok fırçalarımı çıkardım..
Uygun renklerde ki boyalarımı 
tabağa aldım...
Kesip katlarını ayırdığım peçetelerimi
arkadan başlayarak öne doğru
yapıştırmaya başladım.
Gidişe göre dallarımı ve yapraklarımı 
boyadım stokla....








Yorumlar

  1. çok beğendm nefise hanım harika olmuş çatlatmada çok yakışmış renklerde uyumlu ellernze sağlık...

    YanıtlaSil
  2. İlayda'cım...okulun tatil olduğu belli..bu saatte bile bana yorum bıraktığına göre...teşekküler canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma olmuş arkadaşım, birde sandığın tamamını görebileceğimiz bir foto eklersen bu güzelliği daha iyi görebiliriz. hoşça kalın...

    YanıtlaSil
  4. Oy oy, bayıldım ben buna:) Yine çok zarif işlerinden biri... Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ben çatlatma pek sevmiyorum aslında. Çok az yerde beğenmişimdir. Bu da onların arasında.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir sandık olmuş.Strok çalışmanızı çok başarılı buldum.Çok uyumlu olmuş.Dekopajla bütünleşmiş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çalışma çok güzel görünüyor, keşke sandığı bir bütün olarak görebilseydik. :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir çalışma olmuş, ellerine sağlık. iyi günlerde kullan. çatlatmayı denemek istiyorum, bu kadar başarılı olur muyum bilemem:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Meralhobiart...haklısın ,yeni fotoğraf çeker atarım buraya.

    Marifetli peri...teşekkür ederim arkadaşım.

    Hobby dünyası ..teşekkürler.

    Hobby vakti...sağol.

    Asortik..olursun olursun .

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Elifinelizi..

    Fadiş....çok teşekkürler,sağolun.

    YanıtlaSil
  11. Ah ah ne severdim eskiden aynen vakit yok yarım kalanları yapmaya ellerine sağlık tatlım benim

    YanıtlaSil
  12. Stil Direktörü...çok sağol,özletme arada bir uğra bana,öptüm.

    YanıtlaSil
  13. cok ama cok beyendim
    benim sevdigim bir calisma olmus
    beyaz ,guller,catlatma,renk tonlari
    hepsi bir arada super gozukuyor
    ellerinize saglik
    sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  14. Cihan...çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar