YENİ İŞYERİMİZ....

8 ay evvel siz böyle bir iş kuracaksınız deselerdi gülerdim...Ama hayat çok garip.
Kendinizi pat diye bir şeyin içinde buluveriyorsunuz.:) Harabe gibi yeri kırdık döktük,
yeniden yarattık kendimize göre.Böyleydi böyle oldu...
                Bölmeler değişti,tesisat değişti,eklemeler yapıldı,mutfak oluşturuldu,kağıt rulolar için standlar
                yapıldı,ofis ayrıldı,üretim kısımları yapıldı,dijital makineler için bölüm ayrıldı...
Üstteki alan böyle oldu...


Metraj baskı bölümü ..
                                       Kağıt depolarını çekmemişim başka bir zaman yayınlarım..
                                                   Numune baskı makinesi...


Ofis kısmını ayırdık,grafikerler ve müşteri karşılama kısmı...Böyleydi bu hale geldi...
                           Bu kısım bölündü dijital makinelerin yeri oluşturuldu...
              Evdeki yazıcılarınız varya işte onun dev boyuttaki hali,hafızasına yüklenen deseni yazıyor...

Çalışma odamız...Mobilyaları eskiciden aldım,çok temizdi.Asıl amacım beyaza boyatıp
kendi bastığımız kumaşlarla kaplatmaktı.Ama bu hali sonradan hoşumuza gitti.
                 Çalışma masamın üstü biraz hasarlıydı.Zımpara makinesi ile zımparalayıp,kahverengi eskitme
                  boya ile süngerle çekerek boyayıp yeniledim , vernikledim yepyeni oldu.

İşimiz kağıttan kumaşa baskı transfer.Yapılışını sizlere başka bir yazıda anlatırım.
İşyeri 1200 metre kare, çalışma yapabileceğim bir sürü duvar ve alan var.
Amacım bastığımız desenleri değişik şekillerde sergileyebilmek. Kasnaklarla
bir öbek balon havasında bir köşe oluşturdum.Farklı bir çalışma daha yaptım 
ama onu çekmemişim..başka bir sefere artık.İşte durum böyleyken böyle...
Bu yaştan sonra yeniden öğrenci olduk yeni işler öğreniyoruz....
Herkesin kısmeti bol olsun,sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. kumaşları görünce bir fena oldum :))),bol nafakalı olsun ,hayırlısıyla

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı ugurlu olsun.ALLAH işinizi rast getirsin.

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel görünüyor
    Amacına uygun düzenlemeyle hem ferah hem işlevsel bir alana dönüşmüş burası
    Yolunuz açık kazancınız bol olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yeni yerin ,işin hayırlı uğurlu,bol kazançlı olsun. kağıttan,ipeğe baskı derken desenli kağıtlar da üretime dahil olacak mı acaba?Bu konuda da ihtiyaç var hobi dünyasında .hatırlatmak isterim.Mesela bana lazım:))
    Sevgiler ve iyi dileklerimin tekrarı...

    YanıtlaSil
  5. Dikiş Dersi...Ben de bayılıyorum kumaşlara...ama baskıyı içinde polyester olan kumaşlara basıyoruz.Başka şeyde kulanılır ama patchwork için pamuklu kumaş gerekiyor.

    nefoo...hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim iyi temennileriniz için.

    altıüstüevkadını....sağolasın çok teşekkür ederim.

    nalan....ipeğe değil polyester içeren kumaşa baskı transfer yapıyoruz.Haklısın ben de aynı şeyi düşünüyorum.Bazen bu amaçla kendime bir şeyler basıyorum...ama işimizin amacı başka.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun canım bol kazançlar bol müşteriler temenni ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Nefise...
    Blogumdaki mesajını görünce hemen seni ziyarete geldim.. Çok ihmal ediyorum bloglarınızda gezinmeyi.. Ne çok özlemişim sizleri.. Yeni işyeriniz hayırlı olsun, herşey gönlünüzce olsun, en hayırlı kazançlar, hergün kapınızdan bolca aksın işyerinizden içeri.. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. nefiseciğim rızkınız bol,cepleriniz para dolsun.hayırlı kazançlar dilerim

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı, uğurlu olsun arkadaşım. Önceki işle pek bi alakasız şaşırttın beni:))

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı, uğurlu, bol kazançlı olsun. Ne güzel değişik bir iş. Yeriniz İstanbul'da ise bir ara hayırlı olsuna uğramak isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. begoş...sağol arkadaşım,teşekkürler.

    Ece Aymer...ne güzel temennilerde bulunmuşsun. Çok teşekkür ederim Ece.Ziyaretine de ayrıca sevindim :)

    aksungur46....amiiin ,inşallah.

    lila hand*craft...değil mi biz bile daha şaşkınız,şaka maka 7 aydır çabalıyoruz.İnşallah hayırlı olur.

    Nihal Erpeden...Gerçekten mi? Çok mutlu olurum.İstanbul'dayım canım,Cevizlibağ-Davutpaşa'dayız.Beklerim...:)

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı , bol kısmetli kazançlarınız ve bol bol işleriniz olsun

    YanıtlaSil
  13. Neslihan Metin...Allah razı olsun, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. hayırlı, uğurlu, bol satışlı olsun nefisecim...

    YanıtlaSil
  15. Nefiseeeeee.... hayırlı olsun canım yaaaa, görmemişim bu güzel haberi, çok ayıp etmişiiim :(
    Ne güzel böyle girişimci bir ruha sahip olmak, gerçekleştirmek, Allah yolunuzu açık etsin, bereketli olsun...
    Örnekleri görsek miiiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar